Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Хорольський районний суд Полтавської області оприлюднив аналіз оцінювання роботи суду  

23 червня 2018, 11:03

З 4 червня по 15 червня 2018 року з метою оцінки якості та ефективності роботи суду у Хорольському районному суді Полтавської області проводилось опитування учасників судових проваджень.

         Форма опитування, затверджена рішенням Ради суддів України № 28 від 2 квітня 2015 року містила в переважній більшості закриті запитання, тобто такі, що містять визначені варіанти відповідей, та кілька відкритих запитань, на ці запитання респонденти надавали відповіді в довільній формі.

Запитання були розподілені за блоками.

Блок 1. Загальні характеристики респондента: вік, стать, процесуальний статус, тощо.

За результатами вивчення та узагальнення відомостей анкет встановлено, що вік опитуваних становив: 26-39 років – 30%, 40-59 років – 60%, 60 років і старше – 10%

Всі респонденти мали повну вищу освіту

Із загальної кількості опитуваних 60% становили чоловіки та 40% - жінки. 60% опитаних проживає в населеному пункті, де розташований суд, тобто у м. Хоролі.

Респонденти оцінювали якість роботи суду за 5 - ти бальною шкалою (1-дуже погано, 5 – відмінно). Відповіді розподілились таким чином: 3 бали - 20%, 4 бали - 20%, 5 балів- 60%.

Блок 2. Основна частина опитувальника містила запитання, що згруповані за вимірами якості: умови перебування у суді, повнота, доступність інформації, своєчасність судового розгляду, якість роботи працівників апарату суду та суддів, сприйняття вмотивованості та зрозумілості судового рішення.

Щодо доступності суду, то 80% опитуваних легко знайшли будівлю суду, а 60% зазначили, що досить зручно паркувати автомобіль.

90% опитуваних зазначили, що завжди вдавалось додзвонитися до суду та отримати потрібну інформацію, і що графік роботи канцелярії суду давав можливість вчасно та безперешкодно вирішувати справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення тощо).

Щодо сприйняття роботи працівників апарату суду, то 100% респондентів зазначили, що старанно працювали працівники суду та не припускали помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків. 90% вказали, що працівники апарату суду при спілкуванні виявили доброзичливість, повагу та бажання допомогти, 90% - однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу, 80% вважають, що працівники суду проявили професіоналізм, знання своєї справи.

Щодо дотримання строків судового розгляду, то 90% зазначило, що судові засідання розпочиналися вчасно, та  що були враховані їх побажання при призначенні дня та часу засідання. 90% вчасно отримували повістки та повідомлення про розгляд справи.

Щодо сприйняття роботи судді 80% вважають, що суддя, який розглядав справу був неупередженим та незалежним, 80% відзначили коректність, доброзичливість та ввічливість судді, а також  відмітили належну підготовку до справи, знання справи та надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію.

 

За повідомленням прес-служби суду